ВІДБУЛОСЬ ЗАСІДАННЯ ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

25 лютого 2021 року відбулося чергове засідання правління Фонду соціального страхування України з порядком денним: про внесення змін до Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат; затвердження Положення про фінансування витрат на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та побутове обслуговування потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання; затвердження Положення про фінансування витрат на додаткове харчування потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання; затвердження Порядку розроблення та затвердження заходів з профілактики страхових випадків, що здійснюються за рахунок коштів Фонду; затвердження Порядку обробки персональних даних у базах персональних даних Фонду; внесення змін до структури органів та граничної чисельності працівників Фонду; внесення змін до Положення про умови оплати та стимулювання праці працівників Фонду соціального страхування України; затвердження Програми робіт Фонду на 2021рік; кадрові та інші питання.

Правлінням внесено зміни до Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат з урахуванням пропозиції СПО об’єднань профспілок. Зміни до Порядку в основному вносились з метою чіткого визначення переліку документів, які надають потерпілі на виробництві та переліку документів, які додають спеціалісти робочих органів виконавчої дирекції Фонду до справи про страхові виплати.

При опрацюванні проекту про затвердження Порядку розроблення та затвердження заходів з профілактики страхових випадків, що здійснюються за рахунок коштів Фонду (який безуспішно опрацьовувався з 2017року) було враховано більшість профспілкових пропозицій, що надавались раніше. Затверджений правлінням Порядок врегулює організаційні засади, що виникають під час підготовки пропозицій щодо розроблення та затвердження профілактичних заходів, виконання яких забезпечить зменшення нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, скорочення витрат Фонду на відшкодування шкоди потерпілим на виробництві.

Прийнятою правлінням Фонду постановою про фінансування витрат на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та побутове обслуговування потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві передбачається здійснення за рахунок коштів Фонду фінансування витрат на необхідні види догляду шляхом щомісячного перерахування потерпілим відповідних сум. А постановою про затвердження Положення про фінансування витрат на додаткове харчування потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві передбачається щомісячне відшкодування витрат на додаткове харчування потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, за рахунок коштів Фонду, шляхом здійснення відповідних поштових переказів або перерахування належних сум на поточні рахунки, відкриті у банківських установах, вказаних в заявах потерпілих.

Також, правлінням внесено зміни до Положення про умови оплати та стимулювання праці працівників Фонду, затверджено Програму робіт Фонду на 2021рік, призначено начальників управлінь виконавчої дирекція Фонду в областях та в м.Києві, та прийнято інші рішення.